LUTY 2009

Kolejny logojet sojuszu OneWorld
A320 EC-FDB Iberia, wkrótce mają dołączyć kolejne 3 maszyny,
http://skyliner-aviation.de/viewphoto.m ... picid=5429
Inne logojet'y
G-CIVP 744 British Airways
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php? ... 872&nseq=0
OH-LVF A319 Finnair
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php? ... 268&nseq=2
OH-LQE A343 Finnair
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php? ... 32&nseq=10
CC-CYE A319 LAN Chile
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php? ... 126&nseq=6
Pozdrawiam, Łukasz.

Etihad Airways od 2 września 2009 wprowadzi do swojego rozkładu nowe połączenie na trasie Abu Dhabi (AUH) - Chicago (ORD). Przez pierwszy miesiąc wykonywane będą trzy loty tygodniowo w środy, piątki i niedziele. Od 1 października nowe połączenie będzie już obsługiwane codziennie.
W trasę wyruszy Airbus A340-500 mogący zabrać 240 pasażerów.
Będzie to już trzecie połączenie narodowego przewoźnika z Emiratów Arabskich do krajów Ameryki Północnej. Obecnie Etihad wykonuje loty do Nowego Jorku i Toronto w Kanadzie.
EY151 AUH 10:20 - ORD 16:40
EY150 ORD 20:30 - AUH 19:55 +1

Now more than ever, a great way to fly.

Air Asia X, prawie już mityczna linia z malezji, rozpocznie od dnia 11 marca 2009 loty z Kuala Lumpur na Londyńskie lotnisko Stansted.
Loty będą wykonywane przy pomocy Airbusa A340-300 ex. Air Canada.
http://www.airliners.net/photo/Air-Cana ... 1446870/M/
Pozdrawiam, Łukasz.
Raczej przy pomocy A340-313XG@wron pisze:Air Asia X, prawie już mityczna linia z malezji, rozpocznie od dnia 11 marca 2009 loty z Kuala Lumpur na Londyńskie lotnisko Stansted.
Loty będą wykonywane przy pomocy Airbusa A340-500 ex. Air Canada.
http://www.airliners.net/photo/Air-Cana ... 1446870/M/

JasÂło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA i inne skróty
No tak, rozpęd robi swoje
Kolejne anulowane zamówienia na Boeinga 787,
tym razem wycofane zostały zamówienia na 16 z 21 maszyn przez LCAL, konsorcjum leasingowe. Samoloty miały prawdopodobnie trafić do Royal Jordanian.
http://www.flightglobal.com/articles/20 ... order.html

Kolejne anulowane zamówienia na Boeinga 787,
tym razem wycofane zostały zamówienia na 16 z 21 maszyn przez LCAL, konsorcjum leasingowe. Samoloty miały prawdopodobnie trafić do Royal Jordanian.
http://www.flightglobal.com/articles/20 ... order.html
Pozdrawiam, Łukasz.
Pozdrawiam, Łukasz.
Co do AirAsia X,
http://www.planespotters.net/Aviation_P ... ?id=087933
jeszcze nie pomalowana maszyna była wczoraj na lotnisku Stansted i prawdopodobnie odleciała o 22:40 do Kuala Lumpur.
http://www.planespotters.net/Aviation_P ... ?id=087933
jeszcze nie pomalowana maszyna była wczoraj na lotnisku Stansted i prawdopodobnie odleciała o 22:40 do Kuala Lumpur.
Pozdrawiam, Łukasz.
Dobra wiadomość - TG910/911 w związku z przewidywaniami o zmniejszeniu ilości pasażerów A340-600 zostanie utrzymany do obsługi tego lotu także w rozkładzie letnim, planowo podmianka za B744 miała potrwać do 28 marca.
TG916/917 - bez zmian, codzienny lot na Jumbo.
TG916/917 - bez zmian, codzienny lot na Jumbo.
Pozdrawiam DŚ
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6477912
Chyba nie zanosi się jednak na zmianę malowania Air France.
no chyba, że postąpią jak Qantas którego pierwszy A380 miał stary wzór kangura i został przemalowany przed dostarczeniem
Chyba nie zanosi się jednak na zmianę malowania Air France.
no chyba, że postąpią jak Qantas którego pierwszy A380 miał stary wzór kangura i został przemalowany przed dostarczeniem

Pozdrawiam, Łukasz.