Strona 2 z 2

Re: Pytania początkujacego

: 12 marca 2009, 23:16
autor: grztus
Nie do końca, trzeba bowiem uwzględnić ewentualną zabudową w osi pasa (przeszkody terenowe).

Pytania początkujacego

: 13 marca 2009, 06:17
autor: Gryni
Trzeba zacząć od tego, kiedy to lotnisko ma zostać oddane do użytku.
Bo może się okazać że do tego czasu będą już samoloty pasażerskie pionowego startu i lądowania ;-)

Pytania początkującego

: 25 października 2009, 19:34
autor: Grzegorz82
Chciał bym się dowiedzieć gdzie mogę zobaczyć (skąd dokąd) leci dany samolot?

Re: Pytania początkującego

: 08 maja 2018, 14:13
autor: mpmomot
Cześć
Wydaje mi się , że to odpowiedni wątek na moje pytanie... ( przy okazji go odkopię ;-) )

Dlaczego samoloty Turkish Airlines niezależnie czy B777 czy A333 lecące ze Stambułu do Ameryki lecą na wysokości około 9000 m do 9770 m max? Qatary, Emiraty czy Turkish do innych krajów lecą powyżej 10000 m... Nie ma tu znaczenia pogoda, bo jest to 98% lotów.

Re: Pytania początkującego

: 08 maja 2018, 14:16
autor: maciekA380
Linie z Bliskiego Wschodu już trochę paliwa za ten czas spalą. Turkishe będąc nad Polską są w 1/5 trasy do USA więc biorąc pod uwagę ilość paxów, bagażu, paliwa latają od FL300 do FL340. Gdy je poszukasz na radarze jakieś 3-4h przed lądowaniem A332/3 będą na FL360- 380, kosy zaś na FL340-360

Re: Pytania początkującego

: 08 maja 2018, 14:22
autor: mpmomot
maciekA380 pisze: 08 maja 2018, 14:16 Linie z Bliskiego Wschodu już trochę paliwa za ten czas spalą. Turkishe będąc nad Polską są w 1/5 trasy do USA więc biorąc pod uwagę ilość paxów, bagażu, paliwa latają od FL300 do FL340. Gdy je poszukasz na radarze jakieś 3-4h przed lądowaniem A332/3 będą na FL360- 380, kosy zaś na FL340-360
Dzięki za wyjaśnienie :)

Re: Pytania początkującego

: 08 maja 2018, 15:09
autor: K_M
te same turkishe drodze powrotnej idą już na FL360 i wyżej ;-)