Re: A350 "Xtra Wide Body" v B787 "Dreamliner"
: 27 stycznia 2016, 19:26
Pierwszy A359 China Airlines zaczyna przypominać samolot
Forum dla obserwujących samoloty na wysokości przelotowej (plane spotting contrail spotting rnav spotting samoloty)
https://www.rnavspotting.pl/forum/
Mam wrażenie, że optymalna wersja dla 787, to wersja -900. Jest troszkę dłuższy od -800, ale znowu nie taki rozciągnięty jak -1000. Mimo wszystko cieszy, że będą na niebie aż 3 wersje tego super samolotuKrystian pisze:Boeing zakończył w dniu 02.12.2015 szczegółowe projektowanie B787-10, najnowsza i największa a zarazem ostatnia już wersja Dreamlinera będzie miała 68,3 metrów długości, i pomieści od 330 do 370 pasażerów, w zależności od konfiguracji. Ciekawe jest to że wersja 10 będzie aż o 11 metrów dłuższa od wersji 8.
Wśród odbiorców 787-10 są
Air France-KLM
All Nippon Airways
British Airways
Etihad Airways
Singapore Airlines
United Airlines
Oraz firmy leasingowe GECAS i Air Lease Corporation
Pierwszy lot zaplanowany jest na drugą połowę 2016, natomiast pierwsza dostawa dla Singapore Airlines na 2018
Ja jestem zdania że im dłuższy, smuklejszy samolot, tym ładniejszy co widać na przykładzie kiedy się porówna B772 i B77W lub A343 i A346. Jeśli chodzi o Dreamlinera to 9 jest zdecydowanie ładniejszy od 8, ósemka to taka troszkę parówka Ale 10 będzie najładniejszy. Ale każdy ma swój gustRafalBel pisze: Mam wrażenie, że optymalna wersja dla 787, to wersja -900. Jest troszkę dłuższy od -800, ale znowu nie taki rozciągnięty jak -1000. Mimo wszystko cieszy, że będą na niebie aż 3 wersje tego super samolotu