Cześć,
Zmontowałem stabilniejszy wózek pod syntę, skróciłem czasy naświetlania do 1/1000s - 1/800s.
Przy obróbce starałem się stosować do wskazówek Vadera i "poradnika Mirka" - używając do tego tylko LightRooma - mam nadzieję, że widać zmianę w dobrym kierunku(?)
Trzy sztuki wcześniej zamieszczone, ale po poprawkach:

B757-22K, Turkmenistan Airlines, TUA426, BHX-ASB, EZ-A011, FL370, 09.06 17:23

767-33P(ER), Uzbekistan Airways, UZB201, TAS-LHR, UK-67003, FL380, 09.06 19:03

B787-9, Vietnam Airlines, HVN55, HAN-LHR, VN-A864, FL379, 11.06 06:59
A te już z niedzielI:

B738, LOT, LOT282, LHR-WAW, SP-LWA, FL300, 13:10

A388, Lufthansa, DLH721, PEK-FRA, D-AIMC, FL380, 13:14

B748, NCA, NCA049, MXP-NRT, JA14KZ, FL330, 13:39

A332, Air China (Zijin Hao Livery), CCA828, MUC-PVG, B-6075, FL350, 13:46

DH8D, Air Berlin, BER4LN, TXL-WAW, D-ABQJ, FL250, 14:01
Jeden z kilku SDM pod rząd w ciągu kilku minut:

Na 99% ten: A319, Rossiya, SDM6634, NCE-LED, VP-BIQ, FL370, 14:19

A333, Air China, CCA962, MUC-PEK, B-8577, FL350, 15:26

B789, ANA, ANA217, HND-MUC, JA871A, FL400, 16:16

A321, Thomas Cook Airlines, VKG1171, RHO-CPH, OY-VKD, FL360, 16:39

B789, Virgin Atlantic, VIR301C, DEL-LHR, G-VWHO, FL400, 16:47

E550, ?, ?, ?, D-BEER, FL410, 18:35

B788, Qatar, QTR89JC, DOH-CPH, A7-BDC, FL430, 18:45

A346, Lufthansa, DLH722, MUC-PEK, D-AIHF, FL350, 20:39

A320, Aeroflot, AFL2618, SVO-BRU, VP-BET, FL360, 20:52
Bonus:

Yak-12M, SP-AWL + na holu SZD-50 "Puchacz", SP-3357, 15:04