Było dzisiaj spore falowanie,ale mimo wszystko współpraca ze Schmidtem przebiega coraz bardziej obiecująco:
UM70/14:00/W/Air Berin; Ul999/14:00/Austrian
Kurs kolizyjny:

Chwila strachu:

I wszystko zakończyło się pomyślnie


Pozdrawiam
W takich sytuacjach musisz koniecznie podawać godz. przelotu. To bardzo ułatwia późniejsze poszukiwania. Przypuszczam, że fotka została zrobiona tuż po godz. 10:00.Rodzyn pisze:Witam.
Dzisiaj pogoda niestety była beznadziejna.Były co jakiś czas dziury w chmurach ale wtedy niec nie leciało.Jedynie rano coś się udało udokumentować i były to miłe niespodzianki.
Na początek niespodzianka lecąca niewiele obok UN858 i UT727(chyba jakiś skrót)(nie było go na radarach ,więc nie mam danych).Ponieważ nie było go na radarach jest to dla mnie jeszcze większa niespodzianka.
MD-11 Aeroflot Cargo W
Pozdrawiam,Olek.
Wiedziałem wczoraj że zapomniałem dopisać godzinę ,mój błąd.Fotka aeroflotu była robiona o 8.41 a KLM-a o 8.47.Rzeczywiście leciał na E ,edytowałłem posta i miałem zamiar wpisać W w KLM-ie i przypadkowo wpisałem też w aeroflocie.Bardzo przepraszam i dziękuję za te wszystkie informacje.stesla pisze:Witam!
W takich sytuacjach musisz koniecznie podawać godz. przelotu. To bardzo ułatwia późniejsze poszukiwania. Przypuszczam, że fotka została zrobiona tuż po godz. 10:00.Rodzyn pisze:Witam.
Dzisiaj pogoda niestety była beznadziejna.Były co jakiś czas dziury w chmurach ale wtedy niec nie leciało.Jedynie rano coś się udało udokumentować i były to miłe niespodzianki.
Na początek niespodzianka lecąca niewiele obok UN858 i UT727(chyba jakiś skrót)(nie było go na radarach ,więc nie mam danych).Ponieważ nie było go na radarach jest to dla mnie jeszcze większa niespodzianka.
MD-11 Aeroflot Cargo W
Pozdrawiam,Olek.
Chyba myliłeś się pisząc, że leci na W. Oświetlenie samolotu wskazuje bardziej na to, iż leci on jednak na E.
Wg mnie jest to MD11F VP-BDQ w locie SU0906 [HHN-SVO].
Pozdrawiam!