Strona 4 z 4

Re: STYCZEŃ 2009

: 20 stycznia 2009, 19:08
autor: G@wron
Airbus A330 -323 524 N801NW Northwest ferried 14jan09 SEA-VCV for paint into Delta Airlines cs
Pierwszy A330 otrzyma barwy Delty,

oraz pierwszy A320 który już je otrzymał;
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php? ... 268&nseq=0

Re: STYCZEŃ 2009

: 21 stycznia 2009, 11:10
autor: G@wron
Pierwszy 777-200LR dla Qatar Airways,
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6466536


Nowy logojet Air China, 777-200;
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php? ... 986&nseq=0

STYCZEŃ 2009

: 21 stycznia 2009, 20:23
autor: Rasog
CARGO SQ334 pojawia sie u nas na ul984 ok 4.15-4.30 nad ranem.
A dałbym sobie głowę uciąć że SQ rzucą kolejnego A388 na lot SQ25/26 JFK-FRA-SIN a nie na SQ333/334.
Trzy słowa dla redaktora Marcina76: doskonale zrobiony reportaż, okraszony ekstra fotorelacją. BRAWO!!!

STYCZEŃ 2009

: 23 stycznia 2009, 09:43
autor: Marcin76
Obrazek

Od 30 marca Qatar Airways uruchamia nowe codzienne połączenie na trasie Doha-Houston.
Lot będzie obsługiwany przez Boeinga 772LR.

QR077 DOH 09:40 - IAH 18:00
QR078 IAH 20:30 - DOH 19:40

PS
AceKarol,Rasog - dzięki :-)

STYCZEŃ 2009

: 23 stycznia 2009, 16:47
autor: Pawel_S
Witam,

3 Katar na UM860 - nie mam nic przeciw ;-)
Jeden mógłby być na A340-600..

Pozdrawiam

Re: STYCZEŃ 2009

: 23 stycznia 2009, 20:12
autor: michalw
Jak podaje gazeta.pl

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/ ... olski.html

W skrócie:
" Irlandzki przewoźnik Ryanair od marca zawiesza niektóre loty do sześciu miast Polski. W sumie linia zlikwiduje 12 połączeń z Gdańska, Katowic, Łodzi, Poznania, Szczecina, Wrocławia - poinformował w piątek PAP rzecznik linii Ryanair Daniel de Carvalho. (...) "Wymienione trasy nie będą dostępne w rozkładzie letnim z powodu wzrostu opłat nawigacyjnych w Polsce, które nastąpiły w 2008 r. Ryanair nie może zaakceptować tych kosztów i jednocześnie oferować najniższych cen" - powiedział w rozmowie z PAP Daniel de Carvalho."

Re: STYCZEŃ 2009

: 23 stycznia 2009, 20:52
autor: G@wron
Bajki piszą ;-)
Typowa zagrywka w stylu FR'a. Uprawiają jak zawsze bardzo "ładny" PR.

Re: STYCZEŃ 2009

: 27 stycznia 2009, 15:07
autor: Rekon
Pierwszy A330 w barwach Delty:
http://www.airliners.net/photo/Delta-Ai ... 1468873/L/

Oraz były LOT'owski SP-LOB już pomalowany w barwy Mexicany (XA-MXO):
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6469192&nseq=0

STYCZEŃ 2009

: 28 stycznia 2009, 20:39
autor: mick
W związku z treningami systemu obrony "Fruit Fly" będziemy mieli w tym roku kilka okazji do złapania E-3 Awacs nad Polską.
Najbliższy termin to 11.02.2009r.
Kolejne:
11.03.2009
26.05.2009
27.02.2009
15.07.2009
12.08.2009
18.11.2009
Co do obszarów ćwiczeń - póki co nie ma konkretów.
Są wyznaczone strefy które będą wykorzystane w różnych konfiguracjach: 3 obszary w okolicach Pozanania, 3 na Wybrzeżu, i spory kawał kraju na północ od Warszawy.

Re: STYCZEŃ 2009

: 29 stycznia 2009, 23:01
autor: G@wron
G-CIVP, pierwszy z 4 B747 Biritsh Airways z dodanym napisem promującym sojusz One World.
http://skyliner-aviation.de/viewphoto.m ... picid=5417

STYCZEŃ 2009

: 31 stycznia 2009, 20:29
autor: grztus
mick pisze:W związku z treningami systemu obrony "Fruit Fly" będziemy mieli w tym roku kilka okazji do złapania E-3 Awacs nad Polską.
Najbliższy termin to 11.02.2009r.
Kolejne:
11.03.2009
26.05.2009
27.02.2009
15.07.2009
12.08.2009
18.11.2009
Co do obszarów ćwiczeń - póki co nie ma konkretów.
Są wyznaczone strefy które będą wykorzystane w różnych konfiguracjach: 3 obszary w okolicach Pozanania, 3 na Wybrzeżu, i spory kawał kraju na północ od Warszawy.
Wszystko zostało bardzo dokładnie opisane w AIP Polska: rozdział Sup 1-2009
Można tam znaleźć między innymi mapkę z zaznaczonymi obszarami działań. Więcej szczegółowych informacji będzie dostępnych w NOTAMach oraz w AUP na dane dni.
Co istotne, zanim załogi wlecą do stref ćwiczeń, będą się kontaktowały na częstotliwościach odpowiednich sektorów OAT (Sup 1-2009, rozdz. 6, strona 4).