Strona 24 z 56
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2006
: 17 lipca 2006, 00:32
autor: FL350
eltoro3 pisze:12:00 A340-600 Virgin Atlantic DXB-LHR UL980
Po prostu
śliczny! G-VSHY, jak sądzę?
Przy tej okazji podzielę się dwoma newsami z życia VS.
1. Branson trochę psioczy na A346, a szczególnie na jego paliwożerność. Cytuję za Reutersem:
"...Virgin also said it had some concerns about Airbus's A340-600 model and may join airline Emirates in seeking changes to a proposed new fuel-efficient model of the long-range aircraft..."
2. Wczoraj inny A346 VS startując z Hong Kongu jako VS201 podczas kiepskiej pogody i silnego zmiennego wiatru przyłożył tylną częścią kadłuba w pas (tzw. tail strike). W efekcie musiał po starcie polatać trochę nad morzem i pozrzucać paliwa. Potem wylądował i po odholowaniu do technicznych pozostał tam na jakiś czas. Z tego co udało mi się dowiedzieć, to chyba był G-VWKD.
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2006
: 17 lipca 2006, 08:07
autor: Darek Rz
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2006
: 17 lipca 2006, 08:16
autor: FL350
Cześć Darku!
Świetne i klimatyczne zdjęcia.
Darek Rz pisze:coś dziwnego na 747
Cathay Pacific z Hong Kongu
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2006
: 17 lipca 2006, 08:25
autor: Darek Rz
Witam
No nie tego to ja się nie spodziewałem. Cathay na UL980

. Wielkie dzięki FL za rozszyfrowanie

. Coraz ciekawiej robi się na UL980.
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2006
: 17 lipca 2006, 09:06
autor: meteo_expert
a mowili ze Cathay na 980 to niemożliwe

, SPRAWA - słuchajcie zainwestowac w optyke czy w skanerek?
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2006
: 17 lipca 2006, 09:14
autor: FL350
meteo expert pisze:zainwestowac w optyke czy w skanerek?
To zależy od tego czy musząc dokonać wyboru (bo najlepiej oczywiście jedno i drugie) wolałbyś być w swym życiu ślepy czy głuchy. Bo ja głuchy.

Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2006
: 17 lipca 2006, 09:20
autor: barfi
No to panowie, Emiratki chyba wróciły na dobre na UL 980

. Cathay na UL 980, jetem w szoku

. To już druga fotka Cathaya z tego korytka

.
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2006
: 17 lipca 2006, 09:21
autor: meteo_expert
niektóre zdjęcia się nadają ale te które nie to chociaż byłoby wiadomo co to...takie moje zdanie
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2006
: 17 lipca 2006, 09:23
autor: meteo_expert
A jednak co do Cathaya miałem racje chyba po raz pierwszy

hihihih
Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2006
: 17 lipca 2006, 10:05
autor: bartek15
Rasog pisze:Panowie KF i Bartek donoszą że na UM857(być może korytarz równoległy ARDAG(MARIA) -LENOV pojawia się jakiś "turbośmiglak". ciekawe czy nie może to być wedle przypuszczeń A340 Direct Fly?
Jeśli Direct Fly ma w swojej flocie bielutkie Saab'y 340 to można się nad nim zastanowić, widziałem tego Saab'a dwa razy dokładnie na UM857 i był wg mnie cały biały. Więc może Sky Express

Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2006
: 17 lipca 2006, 10:10
autor: FL350
Panowie, ale co miałby Direct Fly robić na UM857? Oni obsługują Warszawę, Gdańsk, Wrocław i Kraków, więc...hmmm.
Jeśli jednak podajecie, że były jasne bez wyraźnych malowań, to są pewne możliwości, na przykład:
http://www.airliners.net/open.file/1067478/L/
http://www.airliners.net/open.file/1068517/L/
I pytanie czy to na pewno był SAAB 340 (ja niestety nie sięgam do drogi UM857)?
bartek15 pisze:czy Direct Fly ma białe Saaby
To kwestia punktu widzenia. Direct Sky powstało ze Sky Express i oryginalna spółka ma jeszcze niepomalowane maszyny, ale i tak miejsce obserwacji nie wydaje mi się na nie wskazywać.
No chyba, że jakoś tak:
http://www.airliners.net/open.file/1064850/L/
A więc kolejna zagadka.

Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2006
: 17 lipca 2006, 10:13
autor: bartek15
jeśli nie UM857 to ewentualnie MARIA-PODAN. Na 99,99% był to Saab 340 bo na Saaba 2000 był za krótki i nie był to górnopłat więc pasuje S340.