Strona 3 z 5
Re: STYCZEŃ 2008
: 15 stycznia 2008, 09:50
autor: jubell
Ania pisze:Gratka dla "południowców"
W najbliższą środę, na lotnisku w Balicach spodziewamy się niecodziennego gościa,
Air China .
Planowany przylot:
16.01.2008 godz. 16:30
Odlot:
17.01.2008 godz. 10:30
Jeśli chodzi o maszynę, to nie mam jeszcze pewnych danych, ale możemy się spodziewać samych rarytasów, od B747 po A340

do WAW przyleciał 767, więc pewnie to będzie właśnie to.
http://www.jetstream.pl/photogallery.php?photo_id=249
Prima Charter zawiesiła operacje. Zamiast FFP zawieszone loty do SSH i HRG w najbliższym czasie będzie obsługiwał SU-BPY EuroMediterranean Airline (ex. SP-FVP).
Re: STYCZEŃ 2008
: 15 stycznia 2008, 15:41
autor: Maciek
25-tą europejską bazą linii Ryanair zostanie Birmingham. Przewoźnik będzie bazował tam dwa Boeingi 737-800, które będą wykonywać loty do 22 miast - m.in. do Bydgoszczy, Gdańska i Rzeszowa.
Pozdrawiam
Re: STYCZEŃ 2008
: 16 stycznia 2008, 16:03
autor: Maciek
Boeing zapowiada opóźnienie pierwszego lotu Boeinga 787 Dreamliner o trzy miesiące. Mimo iż pierwotnie zakładano, że loty testowe rozpoczną się pod koniec pierwszego kwartału tego roku, obecnie datę pierwszego lotu przesunięto na koniec czerwca.
Pozdrawiam
Re: STYCZEŃ 2008
: 16 stycznia 2008, 20:34
autor: Ania
jubell pisze:Ania pisze:
W najbliższą środę, na lotnisku w Balicach spodziewamy się niecodziennego gościa, Air China .
Planowany przylot:
16.01.2008 godz. 16:30
Odlot:
17.01.2008 godz. 10:30
do WAW przyleciał 767, więc pewnie to będzie właśnie to.
http://www.jetstream.pl/photogallery.php?photo_id=249
Prawie godzinę przed czasem:

Re: STYCZEŃ 2008
: 16 stycznia 2008, 20:50
autor: G@wron
Niemiecki linie
Air Berlin zaprezentowały najnowszą wersję swojego malowania, "ofiarą" padł Airbus
A320 LTU [D-ALTG}

Re: STYCZEŃ 2008
: 16 stycznia 2008, 21:37
autor: Maciek
G@wron pisze:Niemiecki linie
Air Berlin zaprezentowały najnowszą wersję swojego malowania, "ofiarą" padł Airbus
A320 LTU [D-ALTG}
Obrazek
Fajne malowanko, będzie na co popatrzeć bo sporo tego u mnie lata

Re: STYCZEŃ 2008
: 17 stycznia 2008, 09:19
autor: Maciek
Przedstawiciele amerykańskich linii Northwest oraz Delta Air Lines potwierdzili rozpoczęcie formalnych negocjacji w sprawie połączenia obydwu przewoźników.
Pozdrawiam
Re: STYCZEŃ 2008
: 17 stycznia 2008, 12:50
autor: Maciek
16.01 wieczorem odbył się ostatni lot Boeinga 757-200 SP-FVR należącego do Prima Charter. Rejs nr FFP800 odbył się na trasie Warszawa-Stambuł, gdzie maszyna została przekazana firmie leasingowej. W związku z problemami ekonomicznymi przewoźnik zawiesił operacje lotnicze 14.01
Re: STYCZEŃ 2008
: 17 stycznia 2008, 13:16
autor: G@wron
Już raz odleciał do IST

wtedy SP-FVP, jednak jakoś odżyli z SP-FVR... teraz nie ma już przyszłości...
http://www.airliners.net/open.file/1138170/M/
Re: STYCZEŃ 2008
: 17 stycznia 2008, 14:29
autor: jubell
Maciek pisze:16.01 wieczorem odbył się ostatni lot Boeinga 757-200 SP-FVR należącego do Prima Charter. Rejs nr FFP800 odbył się na trasie Warszawa-Stambuł, gdzie maszyna została przekazana firmie leasingowej. W związku z problemami ekonomicznymi przewoźnik zawiesił operacje lotnicze 14.01
Na pożegnanie zrobił jeszcze low-pass nad 11 i poleciał prosto do IST... nie spodziewałem się, że tak szybko go oddadzą. Miałem nadzieję jeszcze go złapać przed oddaniem... szkoda.
Re: STYCZEŃ 2008
: 17 stycznia 2008, 15:32
autor: Maciek
Polskie Linie Lotnicze LOT podpisały umowę z Embraer'em na dostawę kolejnych 12 samolotów Emb-175 z opcją na zakup kolejnych dwóch i prawem zakupu kolejnych 10 takich maszyn.
Re: STYCZEŃ 2008
: 17 stycznia 2008, 15:44
autor: G@wron
Pierwszy
Boeing 737-800 dla linii
Norwegian Air Shuttle już w pełnym malowaniu !
Jeszcze miesiąc temu wyglądał tak:
a teraz tak:
777-300, i wszystko jasne...
Kolejne dwie maszyny tego typu zostaną dostarczone wkrótce do odbiorców, są jednak bardzo specyficzne...
Boeing 777-367ER, B-KPF.
Pomalowany w specjalne barwy
"Asia's Wolrd City", które posiada również, Boeing 747-467
B-HOY .
Boeing 777-306ER, PH-BVA.
Pierwszy z 6 zamówionych maszyn typu Boeing 777-300, dołączy do już obecnie użytkowanych 14 maszyn typu -200.
