Dwie maszyny z 6.12.
SOPAV-NM, 13.50, Malaysia, MAS21, CDG-KUL, 9M-MRK, B772, FL350


PADKA-NM, 15.28, Thai, THA921, FRA-BKK, HS-TGZ, B744, FL350

Oraz z wczorajszego dnia jedynak.
L986, 12.55, KLM Cargo, MPH91, AMS-ALA, PH-CKC, B744, FL310

Pozdrawiam.
Po wszystkim oczekuję na obszerną relację. Głównie lotniczą, ale i w miarę możliwości całą resztę.Gryni pisze:w sobotę lecę na urlop do Indii i Nepalu. Poza tym nad miejscem do którego się wybieram jest ruchliwa droga na kierunku AUH/DXB-SIN.
Ciekawa sprawa. Przewoźnik do którego należy EX-00001 o callsignie LYN ma bana na wloty do UE. Chyba że maszyna ta mi ainny transponder. Nie wiem czy taka opcja jest w ogóle możliwa. Nie sądzę aby przyleciały dwa TU154. Tak jak napisałem lot miał status HEAD, czyli prezydent na pokładzie. Oficjalna wizyta.Vader pisze:Wczoraj po godzinie 17:00 skrótem GORAT-FWE(DE) przeleciał Tu154M o rejestracji EX-85762. Lot odbył się na trasie FRU?-TXL. Niestety nie udało mi się odszukać kto był na pokładzie. Co ciekawe przeglądam fora spotterów z berlińskich lotnisk i na Tegel stoi również Tu154M o rejestracji EX-00001 ->
Czyżby były 2 sztuki/błąd radaru?
G-GJMB w locie GGJMB na FL350.