Cześć
Dwa wczorajsze po ponad miesięcznej przerwie
02.02.2012
UZB232 | B763 | UK-67001 | FRA-TAS | UL984 | godz. 13:06
GEC8415 | MD11 | D-ALCM | HYD-SHJ-FRA | UL984 | godz. 15:14
Pozdrawiam
Samolot na wysokościach przelotowych - LUTY 2012
Witam
Dzisiejsze sztuki.
10:50, ROLKA->ROE, A388 Emirates, A6-EDA, UAE201 [DXB-JFK] FL360 ~NW
13:15, ROLKA->ROE, B772 Qatar Airways, A7-BBI, QTR77 [DOH-IAH] FL320 ~NW
14:00, ROLKA->ROE, B773 Etihad Airways, A6-ETF, ETD151 [AUH-ORD] FL320 ~NW
Smialus - piękne strzały!
Pozdrawiam
Dzisiejsze sztuki.
10:50, ROLKA->ROE, A388 Emirates, A6-EDA, UAE201 [DXB-JFK] FL360 ~NW
13:15, ROLKA->ROE, B772 Qatar Airways, A7-BBI, QTR77 [DOH-IAH] FL320 ~NW
14:00, ROLKA->ROE, B773 Etihad Airways, A6-ETF, ETD151 [AUH-ORD] FL320 ~NW
Smialus - piękne strzały!
Pozdrawiam
Canon EOS 500D + Synta 8" + 2x
L621, N195, P861, L29, L23, M994, skróty
L621, N195, P861, L29, L23, M994, skróty
-
- Posty: 394
- Rejestracja: 04 marca 2011, 22:51
- Obserwuję: L984, L986,L856;N133, L999 + Skróty
- Lokalizacja: GEVNA -BRZESKO
Witam.Piątkowe strzały wykonane w ciężkich warunkach.
UL984 Na zachód AN124 Rusłan;ADB5250;UR82073;14:26 Dziękuje za SWO i dane
Wkońcu dorwany :)
UL984 B748;CLX797;GYD-LUX;LX-VCD;14:52
PADKA-LUXAR-TEPNA B744;CLX784;LUX-DAM-GYD; LX-DCV;12:35
LENOV -ROE A332;THY5;IST-ORD;TC-JNE;12:41
MEBAN -TOSPO A332;AZA786;MXP-NRT;EI-EJK;15:53
KELEL-NEPOX-RUDKA A332;CHH482;BUD-PEK;B-6088;14:16
UL984 RJ85;DLH2551;LWO-MUC;D-AVRA;12:26
UL984 Na zachód AN124 Rusłan;ADB5250;UR82073;14:26 Dziękuje za SWO i dane
Wkońcu dorwany :)
UL984 B748;CLX797;GYD-LUX;LX-VCD;14:52
PADKA-LUXAR-TEPNA B744;CLX784;LUX-DAM-GYD; LX-DCV;12:35
LENOV -ROE A332;THY5;IST-ORD;TC-JNE;12:41
MEBAN -TOSPO A332;AZA786;MXP-NRT;EI-EJK;15:53
KELEL-NEPOX-RUDKA A332;CHH482;BUD-PEK;B-6088;14:16
UL984 RJ85;DLH2551;LWO-MUC;D-AVRA;12:26
MAK102+Nikon D3100;TENTO 20x60
OBSERWACJA TRAS : L984, L986,L856;N133, L999 + Skróty
OBSERWACJA TRAS : L984, L986,L856;N133, L999 + Skróty
- maciekA380
- Posty: 1078
- Rejestracja: 06 września 2009, 15:18
- Obserwuję: L984, L986, M857, P746, N133, Z179, Z367
- Lokalizacja: Dukla/Krosno
Witam. Kilka informacji z dnia wczorajszego.
Pierwszą niespodzianką był przelot samolotu Boeing 747-400 (B744) linii Malaysia Airlines, na trasie Londyn Heathrow (LHR) - Kuala Lumpur (KUL), maszyna o regu 9M-MPO, o godzinie 14.45 wleciała w punkt PADKA. Lot przebiegał pełnym UL984 (PADKA-LUXAR-DIBED). Jest to niespodzianka, bo maszyny pasażerskie tej linii są rzadkością na południu Polski.
Drugi ciekawy przelot to maszyna Airbus A320 (A320) o regu VQ-BBC, linii Aeroflot, którego zaobserwowano ok. godziny 17. Maszyna wykonywała lot AFL5144 Sankt Petersburg (LED) - Poprad Tatry (TAT), drogą lotniczą UM857 (BOKSU-RILAB-PODAN), z punktu PODAN maszyna wyleciała o godzinie 17.10 na wysokości 15000 stóp.
Pierwszą niespodzianką był przelot samolotu Boeing 747-400 (B744) linii Malaysia Airlines, na trasie Londyn Heathrow (LHR) - Kuala Lumpur (KUL), maszyna o regu 9M-MPO, o godzinie 14.45 wleciała w punkt PADKA. Lot przebiegał pełnym UL984 (PADKA-LUXAR-DIBED). Jest to niespodzianka, bo maszyny pasażerskie tej linii są rzadkością na południu Polski.
Drugi ciekawy przelot to maszyna Airbus A320 (A320) o regu VQ-BBC, linii Aeroflot, którego zaobserwowano ok. godziny 17. Maszyna wykonywała lot AFL5144 Sankt Petersburg (LED) - Poprad Tatry (TAT), drogą lotniczą UM857 (BOKSU-RILAB-PODAN), z punktu PODAN maszyna wyleciała o godzinie 17.10 na wysokości 15000 stóp.
Canon EOS 7D Mark II + Synta 8" (1200mm), Tamron 150-600mm f/5-6.3 G2 DI VC USD i parę innych szkieł.
Witam!
Nie miałem dzisiaj dużo czasu na sprawdzenie dat, więc korekta mile widziana.
Pozdrawiam!
29/05/2005 i 9M-MPK jeszcze w CDG, a parę godz. później widziałem ją ostatni raz na UL984.
http://www.airliners.net/photo/Malaysia ... da9e6364c0
Jeszcze do 29/05/2005 (przynajmniej wtedy o godz. 14:00 widziałem ją po raz ostatni, była to 9M-MPK) zrobienie fotki B747-400 w locie MH0021 [CDG-KUL] po UL984 (PADKA-LUXAR-DIBED) nie stanowiło żadnego problemu - ten lot to była codzienność. Przeszkodą wówczas nie do przejścia mógł okazać się jedynie sprzęt, bo z nim to bywało naprawdę różnie, znam to, chociaż sam nie focę. I tak jak już wcześniej pisał w shoutbox-ie Bartek15 maszyny w tym locie znikły wtedy całkowicie z UL984, by pojawić się znowu jakiś czas potem, ale już na B777-200ER. Podobna sytuacja była z B744 Singapore Airlines. Znikły one z UL984 mniej więcej też w tym samym czasie co MH na 744, ale pojawiły się jednak nieco wcześniej niż MH0021 na B777-200ER (SQ już w grudniu 2006, MH dopiero wiosną 2007).maciekA380 pisze:Witam.
Niespodzianką był przelot samolotu Boeing 747-400 (B744) linii Malaysia Airlines, na trasie Londyn Heathrow (LHR) - Kuala Lumpur (KUL), maszyna o regu 9M-MPO, o godzinie 14.45 wleciała w punkt PADKA. Lot przebiegał pełnym UL984 (PADKA-LUXAR-DIBED). Jest to niespodzianka, bo maszyny pasażerskie tej linii są rzadkością na południu Polski.
Nie miałem dzisiaj dużo czasu na sprawdzenie dat, więc korekta mile widziana.
Pozdrawiam!
29/05/2005 i 9M-MPK jeszcze w CDG, a parę godz. później widziałem ją ostatni raz na UL984.
http://www.airliners.net/photo/Malaysia ... da9e6364c0
Ostatnio zmieniony 07 lutego 2012, 19:02 przez stesla, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam.
Dzisaj wrzucę tylko jedną maszynkę - i to nie byle jaką .
15:12; WAW-INROG SE, AN124 UR-82073, Antonov Design Bureau [ADB5258 WRO-WAW-???]
Marzenie o Rusłanie w zenicie się spełniło - teraz czas na Mriję
Reszta zdjęć jutro. Pozdrawiam
Dzisaj wrzucę tylko jedną maszynkę - i to nie byle jaką .
15:12; WAW-INROG SE, AN124 UR-82073, Antonov Design Bureau [ADB5258 WRO-WAW-???]
Marzenie o Rusłanie w zenicie się spełniło - teraz czas na Mriję
Reszta zdjęć jutro. Pozdrawiam
Canon PowerShot S120 + MAK 102/1300, ZRT460M, Uniden UBC125XLT.
- knx08
- Moderator
- Posty: 1040
- Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
- Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
- Lokalizacja: Rzeczyca
Witam.
Zaległości z piątku oraz niedzieli. Tydzień ładnej, mroźnej pogody dobrze zrobił .
3.02
12:25, UL980 E, A345, 9V-SGC, SIA21, EWR-SIN;
5.02.
13:38, KOLOB-DIBED, Boeing 737-9F2(ER)/named "Denizli", TC-JYB, THY1784, CPH-IST;
13:49, ~TOLPA-LDZ-KORUP, B77F, D-AALA, BOX651, PVG-ICN-LEJ;
14:15, ELVOT-RUDKA, A332, B-6118, CHH7958, ZRH-PEK;
Glogow, witamy na forum .
Rekon, ale przydzwoniłeś tego ADB
Zaległości z piątku oraz niedzieli. Tydzień ładnej, mroźnej pogody dobrze zrobił .
3.02
12:25, UL980 E, A345, 9V-SGC, SIA21, EWR-SIN;
5.02.
13:38, KOLOB-DIBED, Boeing 737-9F2(ER)/named "Denizli", TC-JYB, THY1784, CPH-IST;
13:49, ~TOLPA-LDZ-KORUP, B77F, D-AALA, BOX651, PVG-ICN-LEJ;
14:15, ELVOT-RUDKA, A332, B-6118, CHH7958, ZRH-PEK;
Glogow, witamy na forum .
Rekon, ale przydzwoniłeś tego ADB
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos