Dzisiejsze dwa warte pokazania:
09:46|BOX552|B773|GOVEN-ABERO
13:26|CSA4MB|A319|->RUDKA
pozdrawiam i pogody życzę ;]
Samoloty na wysokościach przelotowych - LUTY 2011
Witam.
Cztery dzisiejsze sztuki :
12:02 GENTI(DE)->DIBED Etihad B77W A6-ETF EY16 MAN-AUH
13:32 LASIS->VELAB Ryanair B738 EI-DHH FR8405 STN-WRO
16:20 UN869->TOMTI Air China A332 B-6115 CA961 PEK-MUC
17:04 UN869->TOMTI Korean Air B772 HL7574 KE935 ICN-PRG
Cztery dzisiejsze sztuki :
12:02 GENTI(DE)->DIBED Etihad B77W A6-ETF EY16 MAN-AUH
13:32 LASIS->VELAB Ryanair B738 EI-DHH FR8405 STN-WRO
16:20 UN869->TOMTI Air China A332 B-6115 CA961 PEK-MUC
17:04 UN869->TOMTI Korean Air B772 HL7574 KE935 ICN-PRG
Pozdrawiam,Marek.
MAK102+K10D
UL867,UT708,UT710,UN869,UN871,UP733,KENIN-GOVEN
---------------------------
MAK102+K10D
UL867,UT708,UT710,UN869,UN871,UP733,KENIN-GOVEN
---------------------------
- RafalBel
- Donator
- Posty: 1298
- Rejestracja: 12 października 2010, 20:27
- Obserwuję: L980, M860,L999, BABKO/MEBAN-BIGLU, TOSPO-BABKO, GOTIX-ROE,
- Lokalizacja: Warszawa/Bełżyce
Witam.
Pogoda sprzyja ostatnio, niestety ruch słabiutki.
Fotki z wczorajszej niedzieli:
ul999/KZ17/JA07KZ/B744/AMS-MXP-NRT Nippon Cargo Airlines 13:13
ul980/KC904/P4-KCA/B763/AMS-GUW Air Astana 13:55
ul980/MH3/9M-MPP/B744/LHR-KUL Malaysia Airlines 13:57 + wersja księżycowa
Świetne fotki Panowie. Gratuluje.
Pozdrawiam i życzę więcej takiej pogody.
Pogoda sprzyja ostatnio, niestety ruch słabiutki.
Fotki z wczorajszej niedzieli:
ul999/KZ17/JA07KZ/B744/AMS-MXP-NRT Nippon Cargo Airlines 13:13
ul980/KC904/P4-KCA/B763/AMS-GUW Air Astana 13:55
ul980/MH3/9M-MPP/B744/LHR-KUL Malaysia Airlines 13:57 + wersja księżycowa
Świetne fotki Panowie. Gratuluje.
Pozdrawiam i życzę więcej takiej pogody.
Witam
Dwa dość ciekawe ptaszydła ,jednak bez nr. lotu oraz destynacji.
9.23-->W UM994 AN-124 Polet
10.17--> E AWACS B707
Gryni znajomy CTR nie za bardzo wiedział nic o tych lampkach.Zastanawia mnie tylko dlaczego są po lewej stronie kadłuba
Dwa dość ciekawe ptaszydła ,jednak bez nr. lotu oraz destynacji.
9.23-->W UM994 AN-124 Polet
10.17--> E AWACS B707
Gryni znajomy CTR nie za bardzo wiedział nic o tych lampkach.Zastanawia mnie tylko dlaczego są po lewej stronie kadłuba
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
-------------------------------------------
D80+MTO
Te dwa otwory są na wysokości podłogi pokładu.
W pierwszej chwili pomyślałem, że to moze male okienka z pomieszczenia w którym odpoczywa zalogo podczas lotu, ale ona znajduje sie pod pokladem.
Nie mam pomysłu co to.
W pierwszej chwili pomyślałem, że to moze male okienka z pomieszczenia w którym odpoczywa zalogo podczas lotu, ale ona znajduje sie pod pokladem.
Nie mam pomysłu co to.
Pentax K10D+ MTO 11 CA
Te światła które widać na zdjęciu Pawła służą do oświetlenia krawędzi natarcia skrzydła i wlotu silnika w celu oceny wizualnej przez pilota ,czy występuje zjawisko oblodzenia.
Pozdrawiam,Marek.
MAK102+K10D
UL867,UT708,UT710,UN869,UN871,UP733,KENIN-GOVEN
---------------------------
MAK102+K10D
UL867,UT708,UT710,UN869,UN871,UP733,KENIN-GOVEN
---------------------------
Co do tego że są te dwa małe okienka to reflektory, napisałem już parę postów wyżej, i wcale nie napisałem że są to reflektory lądowania.Blank pisze: Co do lampek ze zdjęcia Pawła, to na mój gust pochodzą z tych dwóch małych okienek.
Światła lądowania nie pozostawiają ba kadłubie dwóch wyraźnych punktów.
I chyba marecki już mnie ubiegł, są to "Inspection Lights". Mają je wszystkie modele Airbusa, a także inne maszyny jak np. MD11 Fed Ex'u. Np. w liniach Qantas, mają je wszystkie maszyny, i muszą być obowiązkowo włączone podczas poruszania się po lotniskach.
Ostatnio zmieniony 14 lutego 2011, 22:37 przez Gryni, łącznie zmieniany 1 raz.
ZRT460/457M
Ja także pisałem o tym do Gryniego ale powiedz dlaczego są tylko po jednej stronie kadłubamarecki pisze:Te światła które widać na zdjęciu Pawła służą do oświetlenia krawędzi natarcia skrzydła i wlotu silnika w celu oceny wizualnej przez pilota ,czy występuje zjawisko oblodzenia.
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
-------------------------------------------
D80+MTO
Wiesz... i w tym jest problem .W samolotach piloci nie robią nic ot tak.Są na wszystko checklisty.Gryni pisze: muszą być obowiązkowo włączone podczas poruszania się po lotniskach.
Gryni z tymi światłami lądowania to spalony na niebieskiej .Oczywiście z mojej strony.
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
-------------------------------------------
D80+MTO
Są na obu stronach.Henry pisze:Ja także pisałem o tym do Gryniego ale powiedz dlaczego są tylko po jednej stronie kadłuba
http://www.airliners.net/photo/Emirates ... 1864900/L/
http://www.airliners.net/photo/Air-Berl ... 58b913d1aa
W Air Berlin między literką "B" a "E".
Przepisy określające ich używanie, zależą już od przewoźnika.
ZRT460/457M
Racja Gryni , pozostaje tylko wyjaśnić powód włączenia na wysokości przelotowej , bo tak jak powiedział Paweł na wcześniejszych fotkach były off.Być może użyli anti-collision
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
-------------------------------------------
D80+MTO
Witam
Jest godzina 5.17 - Właśnie w tej chwili drogą UN869 leci B762 Brunei Government -Maszyna ma reg V8-MHB .Mija Ostrów Wielkopolski i zmierza w kierunku punktu TOMTI.
pozdrawiam
ps. Samolot będzie lądował we Frankfurcie.
Jest godzina 5.17 - Właśnie w tej chwili drogą UN869 leci B762 Brunei Government -Maszyna ma reg V8-MHB .Mija Ostrów Wielkopolski i zmierza w kierunku punktu TOMTI.
pozdrawiam
ps. Samolot będzie lądował we Frankfurcie.
Kronos BP 26x70 , Garrett 30x100 ,Nikon Sportstar 8x25 EX