Witam.
Kilka fotek z dzisiejszego dnia-właściwie ,to już wczorajszego (nareszcie przejrzystość powietrza znacznie się poprawiła ,bo do tej pory niebo przypominało mocno zadymioną podrzędną knajpę) :
12:30 LASIS->DIBED KLM B77W PH-BVA KL871 AMS-DEL
13:05 UN869->TOMTI S7-Siberia Airlines B763 VP-BVH S7 897 DME-MUC
13:33 KENIN->GOVEN SunExpress B738 TC-SNE XQ848 SAW-TXL
14:08 UN869->TOMTI Transaero B763 EI-UNB UN329 DME-SZG
14:16 UP733->N Air China A332 B-6080 CA908 MAD-PEK
14:42 LASIS->DIBED British Airways B77W G-STBA BA143 LHR-DEL
15:15 KENIN->GOVEN Germanwings A319 D-AKNV 4U 8717 BBU-SXF
15:50 UN869->TOMTI Air Bridge Cargo B744F VP-BIG ABW615 DME-CDG
Debiut
16:26 UN869->TOMTI Federal Express-FedEx B77F N852FD FX39 HKG/PVG-CDG
W ostatnich promieniach słońca.
16:49 KELEL->GOVEN Turkish Airlines A321 TC-JRC TK1723 IST-TXL
Dodatkowo dwie sztuki :
Zniżający się na EPWR :Ryanair B738 EI-DPL FR8405 STN-WRO
I startujący z EPLU :CCC Pilatus PC-12 N527DM
Samoloty na wysokościach przelotowych - LUTY 2011
Witam.
No i kolejny piękny dzień w zasadzie za nami.
I to co udało się złapać.
11:50 UL735 KAL8529 B744 reg.HL7448 (ICN-FRA)
A tutaj mijanka
12:07 UL735 SBI899 A319 reg.VP-BHP (DME-FRA)
12:12 UN191 SK962 A343 reg.OY-KBC (DXB-CPH)
13:10 UL735 ABW765 B744 reg.VQ-BIA (-->FRA)
14:40 UN195 THA951 B744 reg.HS-TGA (CPH-BKK)
16:00 UL735 KZR921 B752 reg.P4-EAS (ALA-FRA viaTSE)
Udanych łowów życzę i więcej takich dni .
No i kolejny piękny dzień w zasadzie za nami.
I to co udało się złapać.
11:50 UL735 KAL8529 B744 reg.HL7448 (ICN-FRA)
A tutaj mijanka
12:07 UL735 SBI899 A319 reg.VP-BHP (DME-FRA)
12:12 UN191 SK962 A343 reg.OY-KBC (DXB-CPH)
13:10 UL735 ABW765 B744 reg.VQ-BIA (-->FRA)
14:40 UN195 THA951 B744 reg.HS-TGA (CPH-BKK)
16:00 UL735 KZR921 B752 reg.P4-EAS (ALA-FRA viaTSE)
Udanych łowów życzę i więcej takich dni .
- knx08
- Moderator
- Posty: 1040
- Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
- Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
- Lokalizacja: Rzeczyca
Witam.
Pierwsze fotki po miesiącu posuchy
13:23, BOKSU-TUSIN, F70, OE-LFG, AUA834N, VNO-VIE;
13:24, TOLPA-KORUP, B77F, D-AALC, BOX517, DEL-LEJ;
13:38, UL980 E, B744, 9M-MPM, MAS17, AMS-KUL;
14:06, UL980 W, B72, EZ-A011, TUA429, ASB-BHX;
14:40, W->RUDKA, A343, HB-JMG, SWR160, NRT-ZRH;
14:53, BOKSU-TUSIN, B772, OE-LPC, AUA52, NRT-VIE.
Pierwsze fotki po miesiącu posuchy
13:23, BOKSU-TUSIN, F70, OE-LFG, AUA834N, VNO-VIE;
13:24, TOLPA-KORUP, B77F, D-AALC, BOX517, DEL-LEJ;
13:38, UL980 E, B744, 9M-MPM, MAS17, AMS-KUL;
14:06, UL980 W, B72, EZ-A011, TUA429, ASB-BHX;
14:40, W->RUDKA, A343, HB-JMG, SWR160, NRT-ZRH;
14:53, BOKSU-TUSIN, B772, OE-LPC, AUA52, NRT-VIE.
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Witam,
Jedyny wg mnie, wart odnotowania dziś przelot po UL984.
16.58 UL984 E B763 D-ABUA DE376 FRA-BKK
Nie wiedzieć czemu ten nr lotu przyporządkowany jest wg acarsu relacji FRA-SAW.
Ostatnio lot ten, FRA-BKK miał nr DE5376.
Informacje taką znalazłem w "obszernych notatkach" Stesli.
P.S Jutro ok 14-15 wypatrujmy po UL984 lotu AirAsiaX2014 z KUL do ORY.
Oczywiście o ile poleci po UL984.
Serce mówi że tak, rozum podpowiada, że poleci nad Rumunią i Węgrami.
Zobaczymy!
Jedyny wg mnie, wart odnotowania dziś przelot po UL984.
16.58 UL984 E B763 D-ABUA DE376 FRA-BKK
Nie wiedzieć czemu ten nr lotu przyporządkowany jest wg acarsu relacji FRA-SAW.
Ostatnio lot ten, FRA-BKK miał nr DE5376.
Informacje taką znalazłem w "obszernych notatkach" Stesli.
P.S Jutro ok 14-15 wypatrujmy po UL984 lotu AirAsiaX2014 z KUL do ORY.
Oczywiście o ile poleci po UL984.
Serce mówi że tak, rozum podpowiada, że poleci nad Rumunią i Węgrami.
Zobaczymy!
Cześć! Kilka dzisiejszych:
07:58|CSA896|A319|->RUDKA (ten co wczoraj-OK-PET)
11:32|YZR7458|B744|->RUDKA
13:18|DLH718|A343|->RUDKA
Rzadkość w moich stronach: ten sam co u bacz i aero22
14:57|THA951|B744|wygląda na to, że od razu po SID z CPH dostał USTIL, nie było to UN195
15:18|SDM204|B735|BOKSU-BABKO
15:19|UPS9|MD11|UP851-dalej nie wiem, może ktoś uzupełni
pozdrawiam
07:58|CSA896|A319|->RUDKA (ten co wczoraj-OK-PET)
11:32|YZR7458|B744|->RUDKA
13:18|DLH718|A343|->RUDKA
Rzadkość w moich stronach: ten sam co u bacz i aero22
14:57|THA951|B744|wygląda na to, że od razu po SID z CPH dostał USTIL, nie było to UN195
15:18|SDM204|B735|BOKSU-BABKO
15:19|UPS9|MD11|UP851-dalej nie wiem, może ktoś uzupełni
pozdrawiam
1200mm, 10x50
LDZ-RUDKA, UP 851, UN 869, UM 985, UT 711 i różne skróty
LDZ-RUDKA, UP 851, UN 869, UM 985, UT 711 i różne skróty
Witam,
Pogoda dzisiaj bardzo dobra,ale ruch słaby.
UL999/13:14/B747-400/Nippon Cargo Airlines/JA07KZ/KZ0017/MXP-NRT
http://img814.imageshack.us/img814/5593 ... tereda.png
http://img10.imageshack.us/img10/4057/i ... ltered.png
http://img510.imageshack.us/img510/9702 ... ltered.png
minute za nim niespodzianka:)
UL999/M28-B Bryza/0210/ Polish Air Force
http://img138.imageshack.us/img138/9043 ... ltered.png
i na koniec UL980/E/16:07/A330-200/Air Berlin/D-ALPE/AB7166/TXL-HKT w przedniej części kadłuba widoczne dwa włączone światełka u paxów:). Co ciekawe klatke wcześniej, było jeszcze ciemno.
http://img267.imageshack.us/img267/3901 ... ltered.png'
EDIT: Jednak to nie są światła u paxów, byłyby za nisko, znalazłem takie zdjęcie na airliners:
http://www.airliners.net/photo/Air-Berl ... 1632832/L/
między literą "b" i "e" i na początku "e" są jakieś dwa "mikro okienka" i stamtąd jest światło.
Ktoś ma pomysł co to jest?
Knx08, Dan dzięki za spotting.
Pozdrawiam
Pogoda dzisiaj bardzo dobra,ale ruch słaby.
UL999/13:14/B747-400/Nippon Cargo Airlines/JA07KZ/KZ0017/MXP-NRT
http://img814.imageshack.us/img814/5593 ... tereda.png
http://img10.imageshack.us/img10/4057/i ... ltered.png
http://img510.imageshack.us/img510/9702 ... ltered.png
minute za nim niespodzianka:)
UL999/M28-B Bryza/0210/ Polish Air Force
http://img138.imageshack.us/img138/9043 ... ltered.png
i na koniec UL980/E/16:07/A330-200/Air Berlin/D-ALPE/AB7166/TXL-HKT w przedniej części kadłuba widoczne dwa włączone światełka u paxów:). Co ciekawe klatke wcześniej, było jeszcze ciemno.
http://img267.imageshack.us/img267/3901 ... ltered.png'
EDIT: Jednak to nie są światła u paxów, byłyby za nisko, znalazłem takie zdjęcie na airliners:
http://www.airliners.net/photo/Air-Berl ... 1632832/L/
między literą "b" i "e" i na początku "e" są jakieś dwa "mikro okienka" i stamtąd jest światło.
Ktoś ma pomysł co to jest?
Knx08, Dan dzięki za spotting.
Pozdrawiam
Cześć
Światła lądowania używa się do FL100.Powyżej powinny być jednak wyłączone.(nie sądzę aby zapomnieli wyłączyć)
A są tuż na łączeniu kadłuba ze skrzydłem.Myślę ,że to jednak nie światła lądowania.
Światła lądowania używa się do FL100.Powyżej powinny być jednak wyłączone.(nie sądzę aby zapomnieli wyłączyć)
A są tuż na łączeniu kadłuba ze skrzydłem.Myślę ,że to jednak nie światła lądowania.
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
-------------------------------------------
D80+MTO
Nie napisałem że to światła lądowania, tylko że włączane są podczas startów i lądowań. Niejednokrotnie widać na przelotowej maszyny z włączonym "logo lights" podświetlającymi statecznik pionowy. Być może w pobliżu był jakiś inny samolot i pilot postanowił włączyć światła aby być lepiej widocznym.Henry pisze:Myślę ,że to jednak nie światła lądowania.
ZRT460/457M
Witam
Mój dzisiejszy Air Berlin bez spornych światełek.
Niestety prawie 3 miesiące bez zdjęć swoje robi. Sprzęt lekko zakurzony, ręka nie wprawiona a i powietrze niezbyt dobre.
14.40 UL29 W A332 Air Berlin [BKK - TXL]
Co do lampek ze zdjęcia Pawła, to na mój gust pochodzą z tych dwóch małych okienek.
Światła lądowania nie pozostawiają ba kadłubie dwóch wyraźnych punktów.
Pozdrawiam
Mój dzisiejszy Air Berlin bez spornych światełek.
Niestety prawie 3 miesiące bez zdjęć swoje robi. Sprzęt lekko zakurzony, ręka nie wprawiona a i powietrze niezbyt dobre.
14.40 UL29 W A332 Air Berlin [BKK - TXL]
Co do lampek ze zdjęcia Pawła, to na mój gust pochodzą z tych dwóch małych okienek.
Światła lądowania nie pozostawiają ba kadłubie dwóch wyraźnych punktów.
Pozdrawiam
Pentax K10D+ MTO 11 CA
- knx08
- Moderator
- Posty: 1040
- Rejestracja: 20 października 2008, 12:34
- Obserwuję: L980, M70, N744, N133, M863, Q99, N983 + skróty
- Lokalizacja: Rzeczyca
Witam.
Kilka wybranych zdjęć z dzisiejszego dnia. Ruch był całkiem spory, po kilku dniach banicji zawitał A380 Qantas.
13:07, UL980 E, B77W, VT-JEG, JAI119, LHR-BOM;
14:32, UL980 E, A388, VH-OQI, QFA32, LHR-SIN-SYD;
14:42, UL980 E, B744, HS-TGK, THA911, LHR-BKK.
Kilka wybranych zdjęć z dzisiejszego dnia. Ruch był całkiem spory, po kilku dniach banicji zawitał A380 Qantas.
13:07, UL980 E, B77W, VT-JEG, JAI119, LHR-BOM;
14:32, UL980 E, A388, VH-OQI, QFA32, LHR-SIN-SYD;
14:42, UL980 E, B744, HS-TGK, THA911, LHR-BKK.
Pozdrawiam, Emil.
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos
Canon EOS 7D Mark II, Canon PS A590 IS + ZRT460M, Synta 8/1200, Sky-Watcher MAK127/1500 "Hans der Jäger", Tamron 70-300 SP VC USD, Tamron 100-400 F/4.5-6.3 Di VC USD.
https://www.jetphotos.com/photographer/127726/photos