Witam
Tak mnie wzięło na wspominki i proponuje zacząć taki oto temat . Zapraszam do wrzucania zdjeć .Na początek coś z mojego archiwum .
A340 Austrian Airlines
B744 Malaysia Hibiscus
pozdrawiam
Samoloty, które nad Polską już nie latają.
Dawno, dawno temu...częsty Gość nad Krakowem w kierunku na BABKO A340 Austrian.
Zdjęcie tym bardziej sentymentalne, że zrobione moim pierwszym rnavaparatem - Panasonic FZ50 + telekonwerter
Pozdrawiam, Maciej.
Zdjęcie tym bardziej sentymentalne, że zrobione moim pierwszym rnavaparatem - Panasonic FZ50 + telekonwerter
Pozdrawiam, Maciej.
Cześć,
Pochwalę się swoimi zabytkami.
B742 Air France Cargo UL984
Nieodżałowana Heliconia
A345 Thai, wprawdzie latają cały czas, ale nad Polską rzadkość
A300 Lufthansa
B744 Lufthansa Star Alliance D-ABTH
A330 LTU w starym malowaniu
B763 Royal Brunei Airlines. Stały gość na UL984, teraz chyba pojawiają się u południowych sąsiadów.
B744F Cargolux w starym malowaniu.
To na tyle. Jak coś się znajdzie jeszcze to podrzucę. Mam gdzieś B747 Air India w starym malowaniu.
Pochwalę się swoimi zabytkami.
B742 Air France Cargo UL984
Nieodżałowana Heliconia
A345 Thai, wprawdzie latają cały czas, ale nad Polską rzadkość
A300 Lufthansa
B744 Lufthansa Star Alliance D-ABTH
A330 LTU w starym malowaniu
B763 Royal Brunei Airlines. Stały gość na UL984, teraz chyba pojawiają się u południowych sąsiadów.
B744F Cargolux w starym malowaniu.
To na tyle. Jak coś się znajdzie jeszcze to podrzucę. Mam gdzieś B747 Air India w starym malowaniu.
ZRT460/457M
Ciekawy temat się rozwinął :).Dorzucę swoich parę sztuk niestety nie wszystkie są najlepszej jakości
1. PIA 747 dość częsty gość (podobno jutro ma powrócić lot na Jumbo)
,
2.Aeroflot Cargo DC10-30
3.Asiana B744 w tym malowaniu raczej już się nie pojawia
4.TU-154 Balkan Holydays (tak mnie się wydaje )
6.TU-154 Belavia
8.Cathay B747 -w tym malowaniu pojawił się kilka razy
9.BMI A332 niestety tylko raz go widziałem
mam jeszcze trochę "kwiatuszków" ale wrzucę w następnym poście bądź edytuję.
1. PIA 747 dość częsty gość (podobno jutro ma powrócić lot na Jumbo)
,
2.Aeroflot Cargo DC10-30
3.Asiana B744 w tym malowaniu raczej już się nie pojawia
4.TU-154 Balkan Holydays (tak mnie się wydaje )
6.TU-154 Belavia
8.Cathay B747 -w tym malowaniu pojawił się kilka razy
9.BMI A332 niestety tylko raz go widziałem
mam jeszcze trochę "kwiatuszków" ale wrzucę w następnym poście bądź edytuję.
poszperałem i chyba znalazłemGryni pisze:......... Mam gdzieś B747 Air India w starym malowaniu.
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
-------------------------------------------
D80+MTO
Ja także przekopałem archiwum (2007-połowa 2008r) z płd-zachodniego nieba.
Normalnie doznałem szoku – ile to już linii i maszyn nie lata. Nie ma tu jakiś spektakularnych rodzynków, w większości to linie regionalne:
UPADŁE LINIE:
Sky Europe, królował na UL986 i UN869:
Centralwings pełno go było na UL986 i na UN869:
Sterlingw wielu kolorach woził Skandynawów na południe Europy:
KD Avia, krótko latali, fajne malowanie mieli:
LTE, latali na A320 z WAW na chyba Wyspy Kanaryjskie:
Blue Wings A320tki latały głównie do Turcji i Moskwy:
Clickair A320 m.in. WAW-BCN, HEL-BCN
Futura
LAT Charter, latali też dla Israir’a z Berlina:
flyLAL, m.in. Saab 2000:
Lithuanian Airlines
Air Slovakia i ich czarterowy B752:
SAS Norge, SAS-Braathens
Pulkovo B735 i Tu-154, obecnie Rossiya, tutek praktycznie nie do spotkania nad Polską:
MyTravel, obecnie Thomas Cook Scandinavia:
LTU, obecnie Air Berlin, 3 malowania – stare, nowe bez napisu, nowe z napisem na spodzie:
SN Brussels, obecnie Brussels Airlines
Hapag-Lloyd, Britannia Sweden itd, obecnie skonsolidowane w grupę TUIfly:
Fly Nordic, MD-83:
Fly Excellent MD-8x:
Hemus Air, obecnie Bulgaria Air:
MALOWANIA SPECJALNE:
A319 Germanwings x3: T-Mobile (D-AKNS), Hamburg Shopper (D-AKNI), Park Inn (D-AKNF):
B735 CSA, OK-DGL chyba najładniesze malowanie specjalne w tej częsci Świata:
B738 Travel Service O2, latał przez dobry miesiąc dlaWizzaira:
CRJ-200 Lufthansa D-ACJH Little Europa, 2x razy się pokazała na UL986 DUS-KBP:
B752 Finnair stare malowanie:
WYCOFANE MASZYNY Z FLOTY I ZNAD POLSKI:
A300 Qatar śmigał regularnie na TXL:
DC-10 Aeroflot Cargo
LOT – B762, E145, ATR-42
A332 NovairSzwecja->Grecja
B763 oraz czasem podmianka B772 Air China UN869 oraz UP733 PEK-MUC-PEK:
B742 Air Bridge Cargo VP-BID, ex Nippon Cargo, obecnie 4L-KMK Eurex
A332, A333 Korean w lotach do PRG i ZRH:
Tu-154 Ural MUC-SVX
B742 Air Atlanta Icelandic/MASkargo, charakterystyczne niedobrane kolorystycznie pokrywy silników:
F100 Air Berlin, stare malowanie
B744F i (A343) Air France, Jumbo wyparte przez 777F, podobnie jak A343 (HKG-CDG, w innych częściach kraju chyba jeszcze się pokazuje):
LINIE NIE LATAJĄCE NAD POLSKĄ (lub pokazujące się raz na ruski rok):
Royal Brunei, B763 w kilka poranków poleciał ~KELEL-LASIS:
Jet2, latali na B735 i B752 do KRK:
Finncomm, E145 latał co rano po UP861 HEL-STR:
Spanair, czartery BCN-HEL:
Carpatair, F100 latał dla Air Baltic:
MD-82 Bulgarian Air Charter
MD-83 Viking:
MD-90 Hello:
Astraeus B737:
Malmo Aviation:
B752 Air Union/Kras Air
B752 Blue Panorama
B747SP Syrian
B752 El Al stare malowanie
Normalnie doznałem szoku – ile to już linii i maszyn nie lata. Nie ma tu jakiś spektakularnych rodzynków, w większości to linie regionalne:
UPADŁE LINIE:
Sky Europe, królował na UL986 i UN869:
Centralwings pełno go było na UL986 i na UN869:
Sterlingw wielu kolorach woził Skandynawów na południe Europy:
KD Avia, krótko latali, fajne malowanie mieli:
LTE, latali na A320 z WAW na chyba Wyspy Kanaryjskie:
Blue Wings A320tki latały głównie do Turcji i Moskwy:
Clickair A320 m.in. WAW-BCN, HEL-BCN
Futura
LAT Charter, latali też dla Israir’a z Berlina:
flyLAL, m.in. Saab 2000:
Lithuanian Airlines
Air Slovakia i ich czarterowy B752:
SAS Norge, SAS-Braathens
Pulkovo B735 i Tu-154, obecnie Rossiya, tutek praktycznie nie do spotkania nad Polską:
MyTravel, obecnie Thomas Cook Scandinavia:
LTU, obecnie Air Berlin, 3 malowania – stare, nowe bez napisu, nowe z napisem na spodzie:
SN Brussels, obecnie Brussels Airlines
Hapag-Lloyd, Britannia Sweden itd, obecnie skonsolidowane w grupę TUIfly:
Fly Nordic, MD-83:
Fly Excellent MD-8x:
Hemus Air, obecnie Bulgaria Air:
MALOWANIA SPECJALNE:
A319 Germanwings x3: T-Mobile (D-AKNS), Hamburg Shopper (D-AKNI), Park Inn (D-AKNF):
B735 CSA, OK-DGL chyba najładniesze malowanie specjalne w tej częsci Świata:
B738 Travel Service O2, latał przez dobry miesiąc dlaWizzaira:
CRJ-200 Lufthansa D-ACJH Little Europa, 2x razy się pokazała na UL986 DUS-KBP:
B752 Finnair stare malowanie:
WYCOFANE MASZYNY Z FLOTY I ZNAD POLSKI:
A300 Qatar śmigał regularnie na TXL:
DC-10 Aeroflot Cargo
LOT – B762, E145, ATR-42
A332 NovairSzwecja->Grecja
B763 oraz czasem podmianka B772 Air China UN869 oraz UP733 PEK-MUC-PEK:
B742 Air Bridge Cargo VP-BID, ex Nippon Cargo, obecnie 4L-KMK Eurex
A332, A333 Korean w lotach do PRG i ZRH:
Tu-154 Ural MUC-SVX
B742 Air Atlanta Icelandic/MASkargo, charakterystyczne niedobrane kolorystycznie pokrywy silników:
F100 Air Berlin, stare malowanie
B744F i (A343) Air France, Jumbo wyparte przez 777F, podobnie jak A343 (HKG-CDG, w innych częściach kraju chyba jeszcze się pokazuje):
LINIE NIE LATAJĄCE NAD POLSKĄ (lub pokazujące się raz na ruski rok):
Royal Brunei, B763 w kilka poranków poleciał ~KELEL-LASIS:
Jet2, latali na B735 i B752 do KRK:
Finncomm, E145 latał co rano po UP861 HEL-STR:
Spanair, czartery BCN-HEL:
Carpatair, F100 latał dla Air Baltic:
MD-82 Bulgarian Air Charter
MD-83 Viking:
MD-90 Hello:
Astraeus B737:
Malmo Aviation:
B752 Air Union/Kras Air
B752 Blue Panorama
B747SP Syrian
B752 El Al stare malowanie
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED