Tak ale LH pasażerskie jak i Cargo mają szarą dolną część kadłuba a tu wygląda cały kadłub w jednym kolorzeFL350 pisze:Tak, rzeczywiście wygląda na MD-11F Lufthansa Cargo. Ale głowy nie dam sobie ściąć, bo rzeczywiście trudne te fotografie.

Tak ale LH pasażerskie jak i Cargo mają szarą dolną część kadłuba a tu wygląda cały kadłub w jednym kolorzeFL350 pisze:Tak, rzeczywiście wygląda na MD-11F Lufthansa Cargo. Ale głowy nie dam sobie ściąć, bo rzeczywiście trudne te fotografie.
Ale ja tu widzę ten szary spód.Henry pisze:Tak ale LH pasażerskie jak i Cargo mają szarą dolną część kadłuba a tu wygląda cały kadłub w jednym kolorze
Tak przyznaję widać szary spód .To pasuje na LH .FL350 pisze:Ale ja tu widzę ten szary spód.Henry pisze:Tak ale LH pasażerskie jak i Cargo mają szarą dolną część kadłuba a tu wygląda cały kadłub w jednym kolorzePamiętaj, że on nie odróżnia sie od reszty kadłuba tak mocno aby na fotografii przelotowej tej jakości dawał mocny kontrast.
Słyszałem i widziałemmeteo_expert pisze:Właśnie coś śmiga na 980 tce strasznie niskomoże się wam uda chociaż usłyszeć (na wschód)
Dlaczego nie?Lotar pisze:Miałem wrażenie (oko bez szkiełka), że widzę linie świateł z przedziału pasażerskiego, ale to chyba złudzenie.
Air China CA0931 z Pekinu do Frankfurtu (jeśli to dziś było). Reg. B-2470.tom634 pisze:Jakieś propozycje co do linii?
Rzekłbym nawet, że to ta sztuka: http://www.airliners.net/open.file?id=0583603FL350 pisze:Air China CA0931 z Pekinu do Frankfurtu (jeśli to dziś było). Reg. B-2470.
O taki (nie ten, ale różnica niewielka Wink ):
http://www.airliners.net/open.file/1031270/L/
Odczytałem ze skrzydła na Twoim zdjęciu.tom634 pisze:skąd masz rega?